Având în vedere cerințele competitive de business de pe piața românească, venim în întampinarea clienților noștri cu o echipă formată din experți, consultanți, avocați, notari, executori, pentru a vă pune la dispoziție servicii profesionale la cele mai înalte standarde.
Ne deosebim prin profesionalism, seriozitate, promptitudine și calitatea serviciilor furnizate, având o experiență de peste 10 ani în domeniu.
Oferim servicii de consultanță, redactare și depunere a documentelor într-o formă clară și concisă, pentru a facilita accesul clientului la documentație într-un termen cât mai rezonabil.
Comunicare Adam și asociații versus client
În ceea ce privește comunicarea, atenția echipei Adam și Asociații este orientată întotdeauna către client.
Astfel, clientul va fi informat în timp real în legătură cu stadiul documentației, utilizând mijloace de comunicare rapide (Email, Whatsapp, Apel telefonic). Vom încerca de fiecare dată să furnizăm soluțiile optime și într-un timp cât mai scurt pentru rezolvarea problemelor întâmpinate în desfășurarea activității clienților noștri.