ClickCease

Inființare Asociație Educațională

Scopul Asociației Medicale constă în sprijinirea, apărarea şi promovarea activităţii ştiinţifice în domeniul medical, sprijinirea cadrelor medicale. Educarea, informarea şi sensibilizarea comunităţii ştiinţifice medicale, autorităţilor şi opiniei publice asupra unor probleme de sănătate şi a prevenţiei în sănătate, cât şi al reducerii incidenţei şi prevalenţei unor diagnostice cu impact important.

Pașii necesari/documente în vederea constituirii Asociației Educaționale

  1. Obținerea datelor de identificare ale membrilor fondatori.
  2. Obținerea rezervarii denumirii asociației de la Ministerul Justitiei.
  3. Redactarea actelor necesare constituirii Asociației Medicale – act constitutiv, statut.
  4. Dovada sediului social se poate face prin intermediul urmatoarelor documente: contract de inchiriere sau comodat, contract de vanzare – cumparare, moștenire, etc.
  5. Deschiderea contului bancar si varsarea de catre membrii fondatori a patrimoniului initial echivalentul a 200 de lei.
  6. Declaratie notariala privind beneficiarii reali ai asociatiei.
  7. Depunerea documentației la instanța competentă în vederea obținerii personalității juridice.

Costuri

Onorariu de 1250 lei, 200 lei patrimoniu si taxe legale in valoare de 360 lei

Documente necesare

    Pentru intocmirea documentatiei complete de infiintare, avem nevoie de urmatoarele documente:

  • copii ale cartilor de identitate ale membrilor
  • dovada proprietatii spatiului, care va fi declarat ca sediu social / profesional.

Va putem ajuta cu serviciul de Inființare Asociație Educațională? Completati formularul alaturat si veti fi contactat in urmatoarele 10 minute de un consultant sau initiati un apel telefonic.