ClickCease

Constituire Fundație

Conform Ordonantei guvernamentale nr. 26/2000 cu privire la asociatii si fundatii, fundatia este subiectul de drept infiintat de una sau mai multe persoane care, pe baza unui act juridic intre vii ori pentru cauza de moarte, constituie un patrimoniu afectat, in mod permanent si irevocabil, realizarii unui scop de interes general sau, dupa caz, comunitar.

Pașii necesari/documente în vederea constituirii Fundatiei

1. Obținerea datelor de identificare ale membrilor fondatori.
2. Obținerea rezervarii denumirii asociației de la Ministerul Justitiei.
3. Redactarea actelor necesare constituirii Asociației – statut
4. Dovada sediului social se poate face prin intermediul urmatoarelor documente: contract de inchiriere sau comodat, contract de vanzare – cumparare, moștenire, etc.
5. Declaratie notarială privind beneficiarii reali ai asociației doar în cazul în care asociația este formată din persoane juridice.
6.
Obtinere caziere fiscale de catre membrii fondatori.
7.
Depunerea documentației la instanța competentă în vederea obținerii personalității juridice.

Costuri

Onorariu de 1250 lei si taxe legale in valoare de 210 lei

Documente necesare

    Pentru intocmirea documentatiei complete de infiintare, avem nevoie de urmatoarele documente:

  • copii ale cartilor de identitate ale membrilor
  • dovada proprietatii spatiului, care va fi declarat ca sediu social / profesional.

Va putem ajuta cu serviciul de Constituire Fundație? Completati formularul alaturat si veti fi contactat in urmatoarele 10 minute de un consultant sau initiati un apel telefonic.