ClickCease

Inființare Asociație pentru persoane cu dizabilități

Scopul Asociației pentru persoane cu dizabilități constă în sprijinirea persoanelor cu dizabilități în a-și cunoaște drepturile și a le revendica în baza temeiurilor legale, susținerea acestor drepturi în relația cu autoritățile locale, ajutor pentru cei care au posibilitatea să desfășoare anumite activități lucrative, consiliere, îndrumări și suport pentru diverse activități sociale.

Pașii necesari/documente în vederea constituirii Asociației pentru persoane cu dizabilități

1. Obținerea datelor de identificare ale membrilor fondatori.
2. Obținerea rezervarii denumirii asociației de la Ministerul Justitiei.
3. Redactarea actelor necesare constituirii Asociației – statut
4. Dovada sediului social se poate face prin intermediul urmatoarelor documente: contract de inchiriere sau comodat, contract de vanzare – cumparare, moștenire, etc.
5. Declaratie notarială privind beneficiarii reali ai asociației doar în cazul în care asociația este formată din persoane juridice.
6.
Obtinere caziere fiscale de catre membrii fondatori.
7.
Depunerea documentației la instanța competentă în vederea obținerii personalității juridice.

Costuri

Onorariu de 1250 lei si taxe legale in valoare de 210 lei

Documente necesare

    Pentru intocmirea documentatiei complete de infiintare, avem nevoie de urmatoarele documente:

  • copii ale cartilor de identitate ale membrilor
  • dovada proprietatii spatiului, care va fi declarat ca sediu social / profesional.

Va putem ajuta cu serviciul de Inființare Asociație pentru persoane cu dizabilități? Completati formularul alaturat si veti fi contactat in urmatoarele 10 minute de un consultant sau initiati un apel telefonic.